Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

« Ο ανηψιός της θειάς μου».

Η Il teatro πιστή στο στόχο της , να παρουσιάζει έργα που είτε δεν ανεβαίνουν συχνά είτε πρωτοπαρουσιάζονται στην χώρα μας, έρχεται με την νέα της παραγωγή να παρουσιάσει την παράσταση « Ο ανηψιός της θειάς μου».

Πρόκειται για μια διασκευή της μάυρης κωμωδίας του Καναδού συγγραφέα Morris Pannych, με αρχικό τίτλο « Η θείτσα μου και εγώ»

Ένα έργο που διαχειρίζεται με πολύ συναίσθημα αλλά και μαύρο χιούμορ το θέμα της μοναξιάς.
Πως αντιδρά κανείς όταν ξαφνικά παίρνει ένα γράμμα ενώ νοιώθει ότι έχει ξεχασθεί από όλους ;;
Πως μπορεί να διαχειρισθεί την έξοδο από την μοναξιά του;;
Σε ποιες λάθος συμπεριφορές και καταστάσεις μπορεί να μπλεχτεί;;;
Πόσο καλό ή πόσο κακό μπορεί να κάνει η παραλαβή αυτής της επιστολής στον ψυχικό του κόσμο;;;

Η ταυτότητα της παράστασης

« Ο ανηψιός της θειάς μου»
Διασκευή : Βαγγέλης Βαφείδης
Σκηνοθεσία : Ζωή Ξανθοπούλου
Μετάφραση : Τζίνα Καρβουνάκη
Σκηνικά- Κοστούμια : Καλλιόπη Ζαφειροπούλου
Φωτισμοί : Σοφία Αλεξιάδου
Παίζουν : Βαγγέλης Βαφείδης – Μίρνα Μηλιώνη

Από 03/01/2011 και κάθε Δευτέρα – Τρίτη στις 21,00 , Ράγες , Κων/πόλεως 82, Γκάζι. Τηλ. 210-3452751

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένουμε τα σχόλια σας για να δημοσιευτούν. Παράκληση να μην είναι συκοφαντικά και διαφημιστικά,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...