Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

Ο μικρός εγώ, του Βασίλη Ανδρέου, στο Βρυσάκι


Ο Χώρος Τέχνης και Δράσης Βρυσάκι παρουσιάζει την παράσταση , Ο μικρός εγώ, του Βασίλη Ανδρέου, η οποία είναι βασισμένη στο μυθιστόρημα αλυσίδα «Τα Ρέστα» του Κώστα Ταχτσή.

Πέντε ηθοποιοί, δύο άντρες και τρεις γυναίκες, εισβάλλουν σε ένα σπίτι με αυλή και αμέτρητα δωμάτια έτοιμα να γεμίσουν με ήχους από τα κέρματα που έπεσαν από τα χέρια του Κωστή και κάθε Κωστή που πλήρωσε τα λάθη άλλων, που πλήγωσε άλλους, που προσευχήθηκε στην οικογένεια και την έκανε τέχνη.
Σπουδή για το πώς ο εφιάλτης γίνεται πίστη και έργο τέχνης.

«Από πολύ μικρός τη ζωή την είδα μέσα απ’ τα μάτια των γυναικών, το ίδιο και τους άντρες. Οι γυναίκες εξουσίαζαν τα βρεφικά, παιδικά κι εφηβικά μου χρόνια σαν απόλυτοι μονάρχες. Όταν έκανα την Οκτωβριανή μου Επανάσταση, δεν τις εξόρισα απ’ τη ζωή μου. Τις αποκεφάλισα.
Κι από τότε ζω μόνο και μόνο για να έχω τύψεις».

Κ.Ταχτσής

Συντελεστές
Σκηνοθεσία-Διασκευή: Βασίλης Ανδρέου
Ερμηνεύουν: Βλασία Κουτσού, Φώτης Λαζάρου, Γιώργος Μακρής, Φαίδρα Παπανικολάου, Νατάσα Σφενδυλάκη
Μουσική Σύνθεση: Σπύρος Παρασκευάκος
Τραγούδι: Νεφέλη Κουρή
Φωτογραφία: Γιάννης Μπορομπόκας
Ενδυματολόγοι: Αφροδίτη Μηλιώνη - Δήμος Κλιμενώφ

*υπάρχει μετακίνηση στον χώρο
Πληροφορίες
Τοποθεσία: Χώρος Τέχνης και Δράσης Βρυσάκι, Βρυσακίου 17, Πλάκα, Αθήνα

Ημερομηνία: Από Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου έως Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013
Κάθε Παρασκευή και Σάββατο στις 21.00

Τιμές εισιτηρίων: 10 ευρώ

Πληροφορίες - κρατήσεις: Τηλ.: 210 3210 179

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένουμε τα σχόλια σας για να δημοσιευτούν. Παράκληση να μην είναι συκοφαντικά και διαφημιστικά,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...